Polepy na auto sú náročnejší proces, než by sa mohlo zdať
Ak si dáte spraviť reklamný polep auta, získavate šikovný pohybujúci sa banner. Ide o jednorazovú investíciu, […]
Originálna a kvalitná grafika často stojí za konečným rozhodnutím zákazníka nadviazať spoluprácu. Čo je však ešte podstatnejšie, odlišuje vás od konkurencie. Dnes už bez šikovne navrhnutých grafických prvkov tvoriacich corporate identity máloktorá firma dlhodobo vedie svoj biznis. Dobre navrhnutá webstránka, firemné logo, vizitky, katalógy alebo online prvky na sociálnych médiách sú poznávacím znamením spoločnosti a v zákazníkoch môžu zarezonovať tak, že okamžite spoznajú vašu značku. Kvalitný tím grafikov dokáže vyladiť detaily všetkých prvkov do súvislého, oku lahodiaceho celku a citlivo doň zakomponovať poslanie a cieľ vašej spoločnosti.
Profesionálny grafik vie, čo robí, vďaka rokom skúseností, úspešných projektov, komunikačných zdatností a neustálemu napredovaniu v oblasti. Ak sa grafike sami venujete len vo voľnom čase, pravdepodobne nedosahujete takú úroveň vo všetkých smeroch. Dobrý grafik dôkladne konzultuje ciele a predstavy s vedením firmy, pridáva svoju kreativitu a cit pre detail, a toto všetko pretavuje do finálnej podoby.
Profesionalita je úzko prepojená s časovým harmonogramom. Nie, naozaj nepripravíte škálu grafických prvkov tak šikovne a rýchlo, ako to zvládne grafik, ktorý sa tomu venuje denne. Navyše, ste si istí, že zvládnete popri vlastnom biznise po večeroch ešte navrhovať firemnú grafiku? Pohodlnejšie je zveriť túto úlohu grafikovi, ktorý má k dispozícii škálu profesionálnych programov, v hlave množstvo nápadov a v oku cit pre detaily.
Možno sa čudujete, ale práve tento faktor dokáže v budovaní corporate identity veľmi zavážiť. Pohľad nezávislej osoby zvonka na váš biznis môže priniesť nové, neodkukané nápady a inšpirácie, ktoré sa môžu pozitívne pretaviť do vizuálu vašej firmy. Profi grafik pomôže vašej firme vidieť ďalšie obchodné možnosti a smerovanie.
Bez ohľadu na to, ako sa neskôr vyvinie vaše podnikanie, budete mať v zálohe kompletné grafické portfólio spolu so zdrojovými súbormi pripravenými na ďalšie použitie. Profesionálny grafik totiž spracované návrhy dodáva v podobe pripravenej na ďalšie úpravy a v príslušných formátoch tak, aby sa čokoľvek dalo upraviť a použiť.
Netreba zabúdať na fakt, že pri grafike nejde len o samotný návrh. Dobrý grafik musí ovládať technické detaily týkajúce sa predtlačovej prípravy materiálov. Len vďaka tomu môžu byť letáky, katalógy či brožúry správne a bezchybne vytlačené. Pýtajte sa teda grafika aj na to, či tieto náležitosti ovláda, aby ste sa vyhli nemilému prekvapeniu.
Plusy |
|
Mínusy |
|
Plusy |
|
Mínusy |
|
Pri výbere dodávateľa grafiky sa neriaďte len podľa cenníka za zhotovenie grafického návrhu. Dajte si záležať na referenciách a skúsenostiach predošlých zákazníkov s daným dodávateľom. Práve tie vám najviac prezradia o jeho kvalite, ktorá bude následne aj vizitkou vašej značky.
Sú tu pre vás naši grafici, ktorí vám radi pripravia návrh a kampaň pre úspešný biznis.
Ak si dáte spraviť reklamný polep auta, získavate šikovný pohybujúci sa banner. Ide o jednorazovú investíciu, […]
Snáď už nik nepochybuje o dôležitosti firemného loga a o tom, že jeho tvorbe treba […]
Ak s grafikou pravidelne nepracujete, tieto pojmy vás môžu zmiasť. Možno ste sa o to doteraz nezaujímali, […]
Ako ste sa už na našej stránke zrejme dočítali, naše weby tvoríme v redakčnom systéme […]...
Ak by ste chceli svoju kanceláriu alebo firemnú budovu ozvláštniť pútavým prvkom, skvelým riešením je […]...
Výroba tričiek s reklamnou potlačou je proces, ktorý nemusí byť vôbec stresujúci, ak si ho […]...